vrijdag 6 mei 2011

Halloween en MVMCP besteld



Zo'n 2 uur geleden belde mijn schoonzus Manuela mij op en vertelde dat er op het Florida Forum was vermeld dat de kaarten voor Disney's Halloween en Mickey's Very Mery Christmas Party besteld konden worden. Dus ben ik als een speer de kaarten gaan bestellen op de Disney site. Nu gaan we op 30 Oktober naar Halloween en op 8 November naar de Christmas party! En als het goed is rollen op 18 Mei de kaarten in de bus! We zijn al een aantal keren in Disney World geweest maar hebben deze avonden nog nooit gedaan, dus is voor ons helemaal nieuw. Ik las dat allebei de avonden om 7 uur beginnen, maar dat je er al om 4 uur het park op mag. Het duurt tot 12 uur! We hebben er zin in haha.....

Groetjes en een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. zo dat is ook gepland.
    nu op naar oktober ben wel een beetje jaloers hoor.
    zou ook wel naar die avonden willen.
    maar we kunnen niet alles hebben.
    XXX-jes van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk, wij vinden die sfeer dan ook zo ontzettend gaaf. We gaan zekers meelezen !!!

    Groetjs

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, wij hebben de Halloween tickets ook voor het eerst besteld voor 27 oktober. Lijkt me super om mee te maken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat jullie de tickets voor Halloween hebben besteld, zijn erg benieuwd hoe jullie het zullen vinden. Wij gaan dan ook zeker met jullie meegenieten.

    Succes met de verdere dingen die geregeld moeten worden en sterkte met aftellen.

    BeantwoordenVerwijderen