zaterdag 28 mei 2011

Ontbijtje met Winnie the Pooh and Friends!

                                                                                                                                                                      hallo (3)

 

 

Ik was gisterenmiddag even op de Disneyworld site aan het surfen en wou toch nog iets extra’s doen. Toen dacht ik eraan om een tour te gaan doen,maar deze vind ik toch wel een beetje prijzig (224.00 Dollar pp, hij zal het waarschijnlijk wel waard zijn hoor denk ik?),dus die is voor een andere keer, want we willen deze nog wel heel graag doen! Toen bedacht ik me, een ontbijt met de figuren is ook leuk, toch? Wij hebben dit al 4 keer eerder gedaan met mijn ouders in 2002 en een keer in 2004 ook met mijn ouders,en in 2003 met z’n tweetjes , en in 2005 met vrienden van ons, Shirley en Michael! In 2002 was dit in MGM studio’s (Nu Hollywood studio’s)  in het restaurant Hollywood and Vine! In 2003 hebben gegeten in Animal Kingdom , Restaurantosaurus  heette het restaurant! En in 2004 en 2005 in Magic Kingdom’s Crystal palace, waar we nu weer gaan eten. Yeah…. Onder staan 3 foto’s uit 2003,2004 en 2005!

 

                                              

           P9240585                                                       P9280150                                        DSCN0807

 

We hebben gereserveerd om 8.10 ‘s morgens, dus dat wordt vroeg uit de veren hahaha…  En dit gaat gebeuren op  Zaterdag 12 November !

Allemaal een fijn weekend!    

3 opmerkingen:

  1. Hallo Patrick en Anita,

    Wat een heerlijke plannen hebben jullie weer!! Dacht ik dat ik vroeg ben begonnen met mijn blog voor onze vakantie van volgend jaar zomer...zie ik dat jij ook al ruim een jaar op voorhand de kriebels hebt!!! Ook wij kunnen niet wachten om weer naar Florida af te reizen, het blijft toch wel uniek he? Ik wens je veel succes met de voorbereidingen en vooral veel LOL!

    groetjes van Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd goed, er op tijd bij zijn met plannen ! Leuk vooruitzicht ook weer ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat word weer leuk.
    lekker eten en dan vroeg in het park zijn .
    leuk hoor.
    wij kijken uit naar de foto`s tegen die tijd

    xxxjes de brabertjes

    BeantwoordenVerwijderen