dinsdag 15 november 2011

Typhoon Lagoon

 

                                   DSCN0667

 

 

Dag 21: Dinsdag 15 November 2011

 

                                 hallo (10)

 

Hallo allemaal,

Vandaag gaan we naar Typhoon Lagoon. Vanmorgen was het nog bewolkt maar het was wel warm en broeierig. Maar later trek de lucht weer wat open. Het wordt vandaag 29 graden. Nou lees ik dat het nu in Nederland al lekker koud is! Dus we gaan er hier nog maar eens extra van genieten. Het was lekker rustig in het park, er was plek genoeg, dat was de laatste keer wel anders. We huren weer een kluisje en zoeken een mooie plek op. Het zonnetje komt er later doorheen zetten en zijn we lekker gaan dobberen. Sorry niet zoveel foto’s gemaakt vandaag! Tussen de middag eten we allebei een funnel cake, en we bekijken zo een s op ons gemak wat er allemaal voorbij hobbelt. Nou zij wij ook geen schoonheden hoor, maar wat je ziet is af en toe echt triest hahaha…. Wij zij ook de enige met een kleurtje heb ik het idee. Vooral die Engelsen geven gewoon licht. Doet zeer aan je ogen. Maar goed, we hebben er erg veel lol om.

Rond een uur of 3 gaan we het park af en rijden even naar Market Place. Ook hier was nu een stuk rustiger.We halen nog wat souveniers , en bietsen een chocolaatje bij Ghirardelli  (dit is dit keer een wit chocolaatje met mint mmmm) en hebben trek in een broodje van Earl of Sandwich. We laten het ons weer smaken. We hebben het zo slecht.

DSC04631DSC04634

                                        DSC04633

Als we weer in LikiTiki komen trek de lucht helemaal open en besluiten we nog een uurtje te gaan zwemmen. Het is heerlijk zo met het ondergaande zonnetje.

We gaan eten bij Applebees. Jeemig wat is het koud daar binnen. Ik denk dat we alvast moeten gaan wennen voor terug in Nederland. En ik heb al een shirt aan met lange mouwen.Het is  nog net Happy Hour dus dubbele biertjes voor Pat.  Patrick besteld een Sizzeling (dit is op een hete plaat) Cajun Steak en shrimps en ik een serlion met shrimps. Het smaakt ons weer erg lekker. We nemen een klein ijsje na een Sundae Hot Fudge shooter. Dit is een klein glaasje,met een bolletje ijs, warme chocosaus, en wipped cream, net voldoende voor ons! En toen had ik het helemaal koud hihi..Buiten kon ik weer opwarmen, want het is nog heerlijk buiten.

DSC04636DSC04637DSC04638

We gaan lekker naar huis. Ja nogmaals niet veel foto’s vandaag, maar morgen gaan we naar Clearwater Beach, dus maak ik weer meer foto’s.

                                       strand

 

Tot morgen weer! Enne bedankt dat jullie nog steeds mee lezen en reageren, wordt hier erg gewaardeerd!

                                          thumb_mickeymouse04

groetjes_62Anita en Patrick

5 opmerkingen:

  1. van dat lekkere weer moeten jullie maar lekker genieten want hier is het inderdaad koud.
    het is net boven nul nu.
    maar jullie hebben er weer van genoten en lekker gedobberd in de lazy river.
    en weer lekker eten bij applebees wat wil je nog meer zeg.
    alleen jammer dat ze de airco altijd zo laag hebben staan maar dan kon je gelijk je nieuwe kleren aan.

    heel veel plezier in clearwater beach vandaag.

    dikke kus van Zoë en heel veel liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets leuker dan mensen kijken. Zeker in een waterpark. En wat heerlijk dat de temperatuur nog zo heerlijk is. Nou ja buiten dan. Geniet nog maar goed van de warmte want ik ga zo hier mijn autoruiten krabben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat wij 2 weken terug ook nog in Florida waren, het is hier zo koud. Heerlijk om dan jullie zonnige avonturen te lezen. Mensen kijken is leuk heh?
    Heel veel plezier in Clearwater beach.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanmorgen voor vertrek naar m'n werk moest ik alle ruiten krabben, kun je nagaan...
    Ik kan me voorstellen dat die extreem witte huidjes pijn doen aan jullie ogen, helemaal na een dagje zon dan is het vaak wit met rood...ook zo vermakelijk!!
    Morgen heerlijk naar het strand...zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekkere dag, en wel een beetje jaloers hoor... na het krabben van mijn voorruit ;-) Geniet nog lekker wij kwijlen mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen