vrijdag 18 november 2011

Laatste volle dag!

 

                               zaterdag_61

 

Dag 24: Vrijdag 18 November 2011

Hallo allemaal,

Vandaag beginnen we dan aan onze laatste dag. We beginnen eerst de ochtend in de Hollywood Studio’s. Hier wilde we toy story nog een keer doen maar de wachttijd was te lang. Dan maar door naar Star Tours, idem dito. Tower of Terror dan, deze is te doen 30 min. Totdat er een storing is en er twee liften uitvallen, hebben wij weer hahaha…Daarna naar de rock en rollercoaster, 10 min, oke, die pikken we dan ook nog ff mee!

DSC04765DSC04781DSC04790

Onderhand was het al weer 12.00 uur. We zijn het park uitgegaan en naar de Publix gereden voor een lekker broodje en rijden naar huis om het op te peuzelen. Daarna gaan we nog even naar de Premium Outlet Stores. Ik zie nog een leuk shirt en een spijkerbroek bij Tommy Hilfiger. Alleen als ik later op de bon kijk, zie ik dat ik $ 5 ben afgelegd. Ja $5 is $5 toch?? Wij weer terug gegaan en met gemeende excuses was het probleem snel verholpen.

                                          DSC04805

We eten vanavond wat vroeger als normaal want we gaan nog naar EPCOT voor het vuurwerk. Dus zaten we half 5 bij Millers Ale House. En het was weer om te smullen. Dit is wel te zien aan de lege borden hahaha….Ik drink een Strawberry Margaritha en Patrick een Miller Biertje!

DSC04806DSC04807DSC04810

Daarna doorgereden naar EPCOT. We hebben het vuurwerk nou al zo vaak gezien, maar het blijft iedere keer weer schitterend om te zien. We zijn nog in test track geweest. Soaring stond nog steeds een rij van 50 min. Dus niet gedaan. Wel nemo en de Bol. Zoveel tijd hadden we niet vanavond.

DSC04811DSC04815

                            DSC04823

Morgen is het dan zover, we gaan naar huis! We maken morgen alle restjes op en gaan de koffer weer inpakken. Het volgende bericht zal waarschijnlijk vanuit Nederland weer zijn. Ik wil alvast iedereen die heeft meegelezen en trouw weer hebben gereageerd bedanken hiervoor. Dit is echt ontzettend leuk! Ik ben niet zo’n verteller maar heb geprobeerd er wat leuks van te maken. Bedankt allemaal!

groetjes_62Anita en Patrick

 

 

9 opmerkingen:

  1. Alvast een heel goede reis terug en bedankt voor de heerlijke verhalen heb er toch wel weer goede tips uitgehaald voor onze volgende trip in April 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het meelezen met jullie leuke blog. Volgens mij kunnen jullie terugkijken op een heerlijke vakantie. Alvast een goede en voorspoedige reis naar huis gewenst. Hou iets warms bij de hand, want het zal een behoorlijk temperatuur verschil zijn.
    Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de tijd toch snel gegaan en wat hebben jullie genoten ook weer van deze dag.
    wij erg benieuwd naar jullie verhalen en ook wel weer erg blij als we jullie in het echt kunnen zien.
    Het meelezen was geweldig maar het is toch leuker als we het live met zijn allen zouden kunnen beleven.
    Dat hopen we echt te gaan doen in 2013.
    geniet nog even van de laatste paar uuurtjes daar en een hele goede terug reis naar het koude kikkerlandje.
    Tot morgen.

    dikke kus van Zoë en heel veel liefs van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jullie ook weer bedankt voor het blog, alvast een goede reis naar huis, de temperatuur zal wel even wennen worden..... vermoed ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan zit het er alweer op...Wat een leuke tijd hebben jullie gehad en wat vond ik het heerlijk om elke ochtend met een bakkie koffie zo samen met jullie de ochtend te beginnen!
    Nu moet ik dan weer een andere bezigheid gaan verzinnen en dus lijkt het me een goed plan dat jullie maar weer plannen gaan maken voor een volgende trip!
    Een hele fijne terug reis en succes met de Jetlag en stop je krabber maar alvast in je achterzak...;-)
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er geweldig in geslaagd om er een leuk verhaal van te maken, het was erg leuk om mee te lezen. Goede reis naar huis en het verslag daarvan houden we nog tegoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die het idee heeft dat jullie vakantie eindeloos heeft geduurd. Nou ja ik hoop jullie zelf ook natuurlijk. Het gevoel dat jullie aankwamen toen wij er nog waren en het idee dat wij al weer maanden thuis zijn en jullie nog steeds daar, verklaart alles natuurlijk. Ik vond het heerlijk om mee te lezen en je kunt prima vertellen hoor. Je verhalen lezen heerlijk weg.
    Dan wens ik jullie nog een goede reis naar huis en een fijn weerzien met Zoë (en de Brabertjes natuurlijk) en wacht ik het verhaal van de terugreis nog even af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb genoten van jullie verhalen. en lieffie je kan het heel leuk onder woorden brengen hoor!! Het was in ieder geval fijn zo iedere dag wakker te worden. Maandag ga ik weer wat meer werken dus ben ik weer onder de pannen. Goed getimed toch? Ik wens jullie een hele goede reis terug en ik zie jullie snel weer dikke kuzzz van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas, het zit er weer op! Bedankt voor het meegenieten en een goede terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen